суббота, 4 мая 2019 г.

მეოთხე დღის რეფლექსია

გავიხსენეთ მესამე დღის რეფლექსია.სასწავლო პროექტის დროში გაწერილი შეფასება ს და პროექტის პრეზენტაციას დაეთმო ეს სამუშაო. იყო სირთულეები, მაგრამ მაინც ხალისიანად ვიმუშავეთ. პროექტი რომ შეგვეფასებინა, განვიხილეთ მე-2 მოდულის შესაბამისი აქტივობები და ცხრილები,საიდანაც შევარჩიე ჩვენი თემის შესაბამისი მეთოდები . ჩავწერე პროექტის მსვლელობის  მოკლე მონახაზი და განვიხილეთ შაბლონში . ბოლოს დავიწყეთ პროექტის პრეზენტაცია.მეოთხე შეხვედრამ ნაყოფიერად ჩაიარა. მეორე მოდულის მეორე ნაწილი  დამეხმარა, გამეანალიზებინა განმავითარებელი შეფასების ფორმების გამოყენება რამდენიმე თვალსაზრისით...
  • შეფასების ფორმები პროექტებზე დაფუძნებული თემებისთვის უნდა:
  • ინტეგრირდეს სასწავლო ციკლში
  • აფასებდეს თემის მნიშვნელოვან ამოცანებს
  • რთავდეს შეფასების პროცესში მოსწავლეებს
  • იყენებდეს შეფასების უამრავ სტრატეგიას:
  • მოსწავლეთა საჭიროებების დასადგენად
  • თვითრეგულირებისა და თანამშრომლობის წასახალისებლად
  • პროგრესის მონიტორინგისთვის
  • გაგების ხარისხის შემოწმებისა და მეტაკოგნიტური აზროვნების წასახალისებლად
  • ნასწავლი მასალისა და უნარ-ჩვევის დემონსტრირებისთვის

Комментариев нет:

Отправить комментарий